Naam:
Foto’s:
489
Video’s:

Over mij

Na onze grote reis door Argentinië in 2018 hebben we nu besloten een lange fietsreis te maken. Met bepakking vanuit huis met als eindbestemming de Middellandse Zee.

Op deze site nemen we jullie graag mee de komende weken en delen we onze ervaringen. Leuk dat jullie ons willen volgen! Nog leuker als jullie reacties plaatsen. Dan zijn we toch nog connected, ondanks de kilometers die ons scheiden :-).

Over mijn reis

We gaan via Maastricht door Duitsland, België, Luxemburg en Frankrijk. Als het mogelijk is willen we ook graag (weer) de Mont Ventoux op. Ruud heeft 'm in 2019 samen met Thijs al helemaal gefietst, Henriëtte is halverwege gekomen. De Veloroute du Soleil gaat tot Avignon. Vanuit daar gaan we op zoek naar een leuke route richting zee. We hebben niets vastgelegd en gaan ontdekken hoe ons dat bevalt. We hebben er zin in!

Bezochte landen

Ik heb 23 landen (10%) bezocht:

Argentinië, België, Chili, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Luxemburg, Monaco, Nederland, Oostenrijk, Spanje, Tunesië, Turkije, Uruguay, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zwitserland.