31 juli 2023 van Swalmen naar Maastricht 68 km

31 juli 2023 - Maastricht, Nederland

Vanochtend om 10.00 uur weer op de fiets. Het leek even droog, maar dat was van korte duur. Gelukkig hebben we goede regenkleding, wel vaak uit en aan gedaan. Er stond erg veel wind vandaag,  dat viel niet mee. Het eerste stuk hebben we vanwege de regen niet via de knooppunten gedaan, we kozen de kortste (en saaie) route. Na ca. 20 km wel de mooie route, waarvan een groot deel de Maasroute. Fantastisch! Een aantal keren over de Maas (pontje of brug). We waren op tijd in Maastricht en blijven hier 2 nachten in het Easy hotel. Even een dagje niet fietsen, we gaan morgenmiddag naar de bioscoop (Indiana Jones).

1. Jacintha:
    31 juli 2023
    Wow jullie gaan als een speer. Maastricht al. Knap hoor!
  2. Jan:
    31 juli 2023
    Nu kan het nog in het Nederland in limbo land. Op naar België en de patatten en de pintjes.
  3. Jolanda Bisseling:
    Toppers!!!
  4. Jitka:
    31 juli 2023
    Wat gaaf om mee te mogen genieten met jullie fietsreis, zet hem op!
  5. Bas en Francis:
    31 juli 2023
    Hello bikers, lekker hè om op de fiets te zitten en die vrijheid te hebben! Wij kennen het gevoel maar dan met tentje mee……maar vrienden op de fiets is ook erg leuk! Zo ontmoet je weer mooie mensen…..veel veilige kilometers 🍀
  6. Jesper:
    1 augustus 2023
    Geniet van Maastricht en succes met het vervolg van de reis 😙
  7. Ilonka:
    1 augustus 2023
    Mooi, al in Maastricht! Rustdagje meer dan verdiend! Goeie verdere reis morgen, op naar La Belgique 😘