Dag 1 Vertrek 29 juli

30 juli 2023 - Milsbeek, Nederland

Check, check, alles bij ons? We starten rustig en bouwen het tempo rustig op, is het plan.....

Om 10.30 zijn we zover en vertrekken we. De 1e nacht hebben we een overnachting gepland in Milsbeek via Vrienden op de fiets. Daar zijn we lid van geworden en dan overnacht je voor weinig bij mensen thuis.

De weg die Google ons laat zien gaat langs de N50, niet echt een aanlokkelijk idee. Ruud stelt voor om via Duitsland te gaan, een veel mooiere route. En ach, maar 20 km om, hoezo rustig opbouwen😉. Bijna 90 km staat er eind van de dag op de teller! Maar wat een feestje een e-bike😊.

We houden onderweg de buienradar in de gaten en het lukt om net voor de onweersbuien een restaurant te vinden in Elten, waar we een heerlijke schnitzel nuttigen en wachten totdat de regenbuien over zijn.

Daarna hop hop op de fiets en om 18.30 uur zijn we op de eindbestemming, helaas de laatste km in de stromende regen. Wat een hartelijke ontvangst bij Marjorie. Een dame van 76 jaar, die het heel gezellig vindt om mensen te ontmoeten.

Wat een fantastische dag om de vakantie mee te beginnen🍀.

1. Ton:
    Op weg met regen naar een warm Zuid Europa.😊🍀
  2. Yannick:
    Toppers 🚴‍♀️🚴‍♂️
  3. Jolande Graaff:
    30 juli 2023
    Succes lieverds, respect voor jullie. Zo leuk om jullie weer te volgen. Liefs 😘😘
  4. Anita Zengerink:
    Wat een goed begin. Super leuk om jullie te volgen. Geniet ervan 😘😘
  5. Jan ter haar:
    30 juli 2023
    Goed begin Ruud en Henriëtte, succes. Veel bikeplezier en een buitje op z'n tijd hoort erbij
  6. Jolanda Bisseling:
    30 juli 2023
    Wat een start 90 km. Top.
  7. Wim & Hilda:
    Dag Henriëtte & Ruud...
    Wat gezellig dat we de reis met jullie mee kunnen beleven!
    Veel fiets plezier & vooral herinneringen maken!
    Liefs, van ons.
  8. Ilonka:
    Wat een mooie start! Fijn jullie zo te kunnen volgen. Goeie reis gewenst 😘😘
  9. Jeanet:
    31 juli 2023
    Leuk om zo weer met jullie mee te reizen! 🚴‍♂️🚴‍♀️ ik wens jullie een goede reis toe 😘 Geniet er van, heel veel plezier, en hopelijk fietsen jullie het betere weer tegemoet ☀️😎
  10. Jan:
    31 juli 2023
    Het voordeel van de Googles en de buienradars is dat je veel kunt anticiperen. Suc6 met de toer.., op naar mare nostrum zoals de Romeinen zeiden.