13 augustus Saint-Jean-de-Losne-》Beaune 48 km

13 augustus 2023 - Beaune, Frankrijk

Een zwoele zomeravond op een terras in Beaune. Hier schrijf ik nu, internet op de hotelkamer is namelijk erg slecht. Een biertje en aperol spritz erbij, zo verkeerd is dat niet😊.

In onze eigen binnentuin ontbijten we vanochtend. We hebben gisteren al een paar boodschappen gedaan en vanochtend bij de bakker verse croissants en brood gehaald. Heerlijk om alle ruimte te hebben.

Het is een rustige en korte fietsdag. Het valt op dat er geen wijngebieden zijn ten oosten van Beaune. Zal vast te maken hebben met het vlakke landschap, ten westen liggen namelijk de heuvels. Leuk om dit zo te ontdekken per fiets.

Omdat we onderweg geen enkel terrasje tegenkomen, zijn we op tijd in Beaune en pakken het eerste terrasje wat we zien voor een heerlijke lunch.

Wat een leuk en gezellig stadje is Beaune! We zijn blij dat we hier een extra dag blijven. Ons hotel is prima en de fietsen mogen weer in hun afgesloten garage staan.

Ondertussen trekt de wind aan, wordt het heel donker hier en is er kans op regen en onweer, tijd om af te sluiten. A bientôt!

1. Jesper:
    13 augustus 2023
    Dat genieten gaat jullie goed af zo te zien! 🍺 🍹
  2. RuudenHenriette:
    13 augustus 2023
    Yes😘
  3. Ton:
    14 augustus 2023
    Hoe heerlijk kan rust voelen.
  4. Jan en Ria:
    14 augustus 2023
    Wat een fantastische reis weer! En superleuk dat de ervaringen weer gedeeld worden, in woord en beeld. Ik vind het een 🥳. Genieten hoor 🤩
  5. RuudenHenriette:
    Wij ook🥰🎉
  6. Jan:
    15 augustus 2023
    Een zwoele zomeravond op ons terras in ....NL lezend jullie reis verslag.
    Meegenieten van jullie fietstrip....🍺 🍹
  7. RuudenHenriette: