18 augustus Sérézin-du-Rhône-》Tain-lʼHermitage 96 km

18 augustus 2023 - Tain-l'Hermitage, Frankrijk

Hoppa, wekker gezet en om 7 uur zitten we weer op de fiets. Heerlijke temperatuur 17 gr en omdat we een stukje van de Veloroute afzien vragen we Google weer even om hulp. Die vindt dat we maar moeten starten met een flinke warming-up 🤣. Onderweg zie ik nog een wild zwijn.

Als we weer op de route zitten zoeken we een plekje om te ontbijten. We hebben genoeg eten bij ons, dat hebben we dan goed geleerd🤪.

Het is een schitterende route, door de bergen, langs het water en door leuke dorpjes. Hoewel het ook nu weer zinderend heet wordt (37 gr, het lijkt wel of een föhn in ons gezicht blaast), gaat het vandaag beter dan gisteren. In de ochtend fietsen we door sproeiers die over het fietspad gaan (Jacintha!😊) en in de middag is er zowaar een plekje om even pootje te baden in de Rhone. En ondertussen maken we onze buff regelmatig nat om af te koelen. Als we ergens wat koude flesjes drinken kopen, biedt de eigenaar aan om onze bidons te vullen met koud water, super aardig (er zit nu warm water in 😖). We kletsen wat en merken ook nu weer dat er veel respect is voor fietsers 🚲🚲.

En nu zijn we alweer in de Ardeche, er staat ruim 1400 km op de teller.

We gaan aan de vrijmibo lieve mensen en wensen jullie een fijn weekend!☀️🍹👋 😘

1. Roelof:
    18 augustus 2023
    Toppers hoor. Saluti
  2. Ton:
    19 augustus 2023
    Dat is weer een mooi afstandje. Top.
  3. Ilonka:
    19 augustus 2023
    Wow , wat een mooie foto’s weer en wat fijn te lezen dat jullie zo genieten liefurts…. Hele dikke knuffel van ons en bonne route 😘😘
  4. Jet:
    19 augustus 2023
    Erg leuk jullie reisverhalen te lezen.
    Regen en zon het maakt jullie niets uit 1400 km al onderweg.
    Fijn weekend en geniet van de rustdagen. 🍀
  5. Jesper:
    Een welverdiende vrijmibo! Geniet van het weekend 🍻
  6. Jolande Graaff:
    19 augustus 2023
    Bikkels, fijne borrel, hebben jullie verdiend.
    Proost!
    Wij zijn inmiddels ook op ons vakantie adresje. Heerlijk Frans 😜