4 Augustus Bleialf -》Mettendorf 49 km

4 augustus 2023 - Mettendorf, Duitsland

Wat een geweldige dag!! De zon schijnt en het fietsen gaat geweldig. Het is dat we al een hotel hadden geboekt, anders waren we graag nog doorgefietst. Wat een mooie omgeving en het fietspad wordt steeds mooier, beetje heuvelachtig en heel afwisselend. We GENIETEN😊. Onderweg nog even een paar boodschapjes gedaan bij de Lidl en nu zitten we in de prachtige tuin van het hotel, jaja nog steeds in de zon☀️. Aankomst hotel was een beetje chaotisch, deur was nog op slot, dus we drinken een kopje koffie bij de bakker aan de overkant. Toen het hotel geopend werd stond er een ambulance voor de deur. We openden de deur en daar waren verpleegkundigen bezig met iemand die op de grond lag. De hoteleigenaar vertelde dat deze persoon iets met z'n nieren had. Ff schrikken.

We mogen onze fietsen alweer binnen zetten, dat hoeven we niet eens te vragen en lijkt een vanzelfsprekendheid. We waarderen dat enorm! Nu lekker lezen!

1. Ton:
    4 augustus 2023
    Uiteindelijk de zon als weldoener.
  2. Jolande Graaff:
    4 augustus 2023
    Wens jullie nog veel zonnige kilometers toe.
  3. Saskia (& Bert):
    5 augustus 2023
    ⛅🌦🌳🌤🏨🚑🚲🚲🥂🍜🛏😴🍽☕🥐🌳🌤🚴‍♀️🚴‍♂️
  4. Erik Schuiteman:
    7 augustus 2023
    Bleialf...... daar kom ik zeker één keer per jaar in Hotel Zwicker. Waren jullie daar?
    Leuk om jullie verhalen te lezen trouwens! En heel stoer wat jullie doen.
  5. RuudenHenriette:
    7 augustus 2023
    Inderdaad Hotel Zwicker! Dat was zo leuk en wat een aardige mensen! Niks paspoort laten zien, niks handtekening voor het (heerlijke) eten. Alles in vertrouwen 🍀. Mooie ruime kamer. De fietsen in de feestzaal, geen probleem dat ze nat en vies waren, moest toch nog gedweild worden. We wilden bij de apotheek zakdoekjes kopen. Die hadden ze niet, maar de dame had zelf nog een pakje die ze ons gaf. Niks betalen, was niet nodig. De gemoedelijkheid van de mensen daar, hartverwarmend.
  6. Erik Schuiteman:
    9 augustus 2023
    Hotel Zwicker is geweldig!