5 Augustus Mettendorf -》Remich 81 km

5 augustus 2023 - Remich, Luxemburg

Een prachtige rit langs de Sauer en later de Moezel. Soms Duitsland, soms Luxemburg om in Luxemburg te eindigen.

Best een pittige tocht, veel stijgingen en dalingen. En zo mooi!

We halen onderweg bij een bakker wat lekkere broodjes en eten die ergens onderweg langs de Moezel op, zittend op een bankje in het zonnetje. Heerlijk! Geen regen gehad 😊.

Ons hotel is weer fantastisch. We hebben inmiddels een routine ontwikkeld na aankomst: accu/powerbank aan de opladers/douchen/wasje doen en ff bijkomen.

We wandelen een stukje langs de Moezel naar een pizzeria.

We voelen allebei wel wat meer de spieren in de bovenbenen en schouders, gelukkig hebben we morgen een iets kortere route gepland.

1. Hanneke:
    5 augustus 2023
    Prachtige foto's en inderdaad, jullie maken ook wel heel wat kilometers iedere dag.
  2. Jolanda Bisseling:
    Wauw wat een ervaringen. Zo bijzonder . Fijne avond.
  3. Bert en Saskia:
    5 augustus 2023
    Mooie afstanden gefietst. Erg knap. Dan lekker eten en een lekker biertje. Gelukkig niet te veel regen meer. Fijne tocht verder 🥳😎
  4. Jitka:
    Echt genieten om jullie reisverhalen te mogen lezen samen met de foto's bekijken! Veel veilige fietskilometers toegewenst!
  5. Lex:
    6 augustus 2023
    Pizza is altijd een goed idee :)

Goed bezig. Zet m op, nog een klein stukje